zaterdag 23 februari 2013

" Dobber Rob "

Sensor pennen
Ik had enige tijd geleden contact met Thomas Lont over zijn pennen. Ik vroeg aan hem of hij nog Sensor pennen had liggen of zo, hij verwees mij gelijk naar Dobber Rob. Ik gelijk op site kijken van Rob, ik was gelijk in pen vis heaven beland wat betreft karper pennen.











Dobber Rob,s polderpen
Ik ging gelijk alle pennen af die op zijn site staan, net een snoepwinkel. Het duurde dan ook niet lang voor ik een bestelling had geplaatst, 3x Sensor (15cm) en 3x polderpen (15cm) ik was in alle haast mijn adres gegevens vergeten door te sturen, maar gelukkig heeft Rob gelijk geantwoord.

Vandaag kwam de postbode langs, ik had verwacht dat ij het wel aan de deur zou af geven, maar hij frotte het hele pakketje liever door de brievenbus. Ik ben blij dat ik nu in het  bezit ben van goede kwaliteitspennen.  Rob heel erg bedankt voorde 4e gratis pen. Hulde!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Willem,

    Ja, Dobberrob maakt mooie pennetjes voor ons penvissers. Ik heb ze allemaal in huis, en voor het geld hoef je het niet te laten ik denk dat je bij de winkelier 3x zo duur uit bent. En goede kwaliteit. Ben zeker fan van de kleine polderpennetjes. De sensordobbers van Thomas maakt hij sinds de laatste 2 maanden.

    Groet, Bjorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het Bjorn,

    Nee, voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, uitstekende service. Ik kreeg er zelfs eentje gratis bij.
    Ik wist niet dat er iemand was die in grote getallen zulke pennen bouwde, Enfin, ik ben weer blij. Ik ben zeker benieuwd naar die Sensor Pennen.

    Groet Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willem,
    Rob woont bij mij om de hoek. Hij heeft tegenwoordig een mooi werkplaatsje. Zijn harde schijf staat vol met nieuwe, oude en concept pennen. Hij maakt alles wat je maar wilt en hij is zeker niet beroerd om het een en ander uit te leggen over zijn werk. Hij stond ook in het visblad van november 2012. Mocht je die niet meer hebben dan kan je met deze link het artikel downloaden in PDF. http://www.sportvisserijnederland.nl/include/downloadFile.asp?id=3641 Ik ben zelf erg fan van zijn techlifters.

    Groet, Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Michael,
    Bedankt voor de link. Heb het verhaal van Rob gelezen. Is wel een gezellige bedoeling zo,n tuinhuis vol pennen. Klein wereldje die van ons penvissers.

    Groeten,

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen