donderdag 7 februari 2013

even voorstellen.

Beste lezers, Ik zal me zelf even in het kort voorstellen, en uitleg geven in tekst en foto. Zoals velen met mij beoefen ik de hobby van het penvissen op karper. Ik doe dit nog maar kort, maar ik heb al best veel gedaan in deze scene van sportvisserij. Op het internet is niet veel te vinden over penvissen, hoewel dit de basis is voor het vissen op karper gun ik alle belangstellende deze weg te volgen, ik hoorde een mede penvisser laatst zeggen: "als je nooit met de pen heb gevist, dan weet je niet wat karper vissen is." Ik ben van mening dat eenieder zich het op zijn eigen manier moet kunnen beleiden. Wel vind ik dat dit de meest pure vorm is van karper vissen. In het kort over mijzelf: Ik ben Willem den Deurwaarder en ik ben 26 jaar jong/oud en ik ben woonachtig in het Zeeuwse Axel. Mijn hobby,s spreken voor zich lijkt mij, echter heb ik ook als hobby, het maken van karperpennen en ik ben een start aan het maken van oude hengels. De bedoeling is om een beetje naamsbekendheid te kweken met mijn karperpennen en misschien ook met mijn hand gemaakte karper hengels. Maar daar zal ik op dit blog nog verder op ingaan in een apart blog bericht. Ik wens jullie veel lees plezier. Als iemand tips, op- of aanmerkingen heeft voor mij,dan nodig ik jullie van harte uit om een berichtje achter te laten. Ik zal altijd proberen te reageren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten