zaterdag 16 februari 2013

HTML.... Wadduh?

HTML.....pffffff leuk hoor, echt helemaal te wauw!....NOT



Ik ben nu sinds enige tijd te trotse gebruiker van dit blog, maar wat een ramp. Ik zie de tekst van Google nog staan: " begin nu aan je blog, erg makkelijk." Yeah right, my ass met je simpel. Dan denk je ff een leuk en amusant blogje in elkaar te tikken en dan loopt alles in de soep, het gaat net niet zoals ik wil, kleuren spreken mij niet aan en why the hell krijg ik die kop afbeelding niet op gewenste grote? Gelukkig is daar mijn zwager. Hij is zelfstandig ondernemer in de ict, hij leest HTML-codes zoals wij normale stervelingen dat doen bij een normaal boek of willekeurig karpermagazine, naja, gelukkig had hij ff tijd en fixte alles in een handomdraai. Niet dat het nu helemaal af is en zo, hij heeft mij ff uitleg gegeven over, hoe om te gaan met HTML, een soort spoedcursus voor dummies. Ze zeggen wel eens: " schoenmaker houd je bij je leest." Bij deze dus. Kortom zwager, bedankt!

Het is wel een werkje, zo,n blog bijhouden en aanvullen met info e.d. plus het feit dat m,n laptop nu kapot is betekent dat ik nu alles via een tablet moet doen, je krijgt er een lamme arm van, zo,n toetsenbord in niet erg ergonomisch, maar goed, we moeten het er maar mee doen.

2 opmerkingen:

  1. Welkom in bloggerswereld Willem.

    Groet, Björn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken je post Willem. Heb precies dezelfde tegenslagen gekend. Benieuwd naar al je avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen