vrijdag 8 februari 2013

Zo vader zo dochter.

Soms neem ik mijn dochtertje van 4 mee uit vissen. Dit zijn meestal korte sessies. Je kan een kind van 4 niet altijd motiveren om uren lang naar een pen te zitten staren. Na enige tijd zie ik dan tot grote ergernis ook verschillende objecten naast mijn pennetje in het water belanden. Ik hoor haar dan met de allerliefste stem zeggen: "ik wil ook visje vangen." Gelukkig kan ik hier goed mee omgaan. Ow ja kleine tip. Neem nooit brood mee als je met je kleine ga vissen. Geheid dat je een eend vangt. Maar goed, elke minuut aan het water is een minuut extra informatie die ik vergaar. Ook al ga je een half uurtje kijken levert al informatie op die je kan inzetten in bijvoorbeeld, je voer campagne, stek keuze en waterstanden zijn ook heel belangrijk. Zo kwam ik afgelopen zomer aan op mijn favo stek, was het water een dikke meter gezakt. Erg jammer als je ingesteld was op een paar uurtjes pennen. Ach ja het hoort er allemaal bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten